Založ si blog

Asi Som Anarchista

Mesiac uplynul odvtedy, čo som napísal posledný príspevčok na bloggeri. Veľa sa toho odvtedy udialo, hlavne v mojom živote. Možno aj vo vašom, ale ten ma nezaujíma.

HA!

To by som mohol povedať, keby to bola pravda (pravda. chápete? haha!). Ale nie je. Pretože to, čo som robil tento mesiac má s vaším životom spoločného dosť, ba dokonca asi aj všetko. Jednoducho som zháňal materiály, rozprával sa s ľudmi a premýšľal, ako podať dnešnú tému, nakoľko to bude asi najvážnejšia téma, ktorú som doteraz napísal. Pravdepodobne ma za to nikto nebude chcieť zabiť, ale hej, človek môže snívať, nie?

A ešte som urobil aj takýto song, vypočujte si ak chcete – je momentálne na prvom mieste alternatívnych rádií v UK.

Ale nie o tom som chcel.

Chcel by som písať a aj písať budem o momentálnom stave sveta, spoločnosti a hlavne čo sa týka dopadov na našu úžasnú banánovú republiku, nazývanú aj Slovenskú.

 

 

Ako ste si isto mohli všimnúť, rútime sa do značnej prdele. Fakt. Teraz to nie je politická agenda, že idem pindať na Fica alebo niektorého z jeho riťhorolezcov, aj keď je pravda, že je to po Mečiarovi najväčší gauner, ktorého sme ako premiéra mali možnosť zažiť. Je úplne jedno, kto tam už teraz sedí, či stojí alebo sa tam proste len škaredí. Situácia je taká, že ešte pred rokom a ďalej sa vždy našli ľudia, ktorí si hovorili, že „ále, veď všetko je víceméně v poriadku, ten náš (Miki / Robert / Vlado / Gustáv) to nejak zvládne“. Skúste takého človeka nájsť teraz.

Cítite to?

Nie, nie je to tá fazuľová, ktorú som mal na obed. Vo vzduchu je nasranosť. Všetci cítime, že sa niečo blíži, niečo veľké a že sa nám to vôbec, ale vôbec nepáči. Živnostníci prichádzajú o polovicu ziskov. Študenti, čo nič nemajú, majú štátu platiť. Dôchodcom berú dôchodky. Stále chcú od nás viac prachov. Peňazí, ktoré sme si my vlastnou prácou zarobili. A na čo? Čo za to dostávame? Nedostatočné služby? Nefungujúce úrady? Rozbité cesty? Nedostavané diaľnice? Nefungujúce zdravotníctvo? Súdy, ktoré nemôžete vyhrať aj keď ste v práve? Políciu, ktorá vás nechráni? ČO TU VLASTNE, KURVAFIX, FUNGUJE TAK AKO MÁ?

Aspoň, že ideme správnym smerom. Do riti.

 

Nič. Nefunguje tu vôbec nič. A za to NIČ od nás chcú NAŠE PENIAZE. Mňa napadá jedna základná otázka. Prečo sme ešte stále ochotní im tie peniaze dávať? Teda, ja nie som, ja som živnostník a môžete mi veriť, že budem totálne neziskový. TOMUTO ŠTÁTU NEDÁM ANI CENT NAVIAC. Štát mi nedáva ani mastný prd. Kebyže idem do obchodu a idem si kúpiť bagetu, hej? Kebyže tam prídem a zistím, že bageta je požuvaná a vlastne mi z nej bude zle, ale musím si ju kúpiť, lebo by som skapal od hladu a obchodník mi povie, že odo mňa chce ešte o polovicu viac, než bola jej cena včera, tak mu ju otrieskam o hlavu a idem pestovať lekvár. Tak prečo ešte stále žerieme tie sračky, ktoré nám „štát“ tlačí do krku? HA?! Ja viem prečo. Pretože sme neschopný národ otrokov. Vraj hrdí Slováci. HOVNO. Otroci sme a to je všetko. Hlúpi a poslušní ako ovce.

 

„Počula si to? Vraj máme platiť dane z daní, no nie je to super?“
„Hurá čierny ujo, splnil sa mi sen, volajme Rozborila!“

 

Troška na ukľudnenie – Svetová Situácia.

Ako je možné vidieť z histórie ľudstva, spoločnosť sa pohybuje po sínusoide. Pre tých, ktorí nie ste oboznámení s touto vecičkou je tu obrázok.

Čiže. Spoločnosť ide hore. Dajme tomu Rimania. Nové technológie, nové pravidlá, spoločnosť sa lepší, dosahuje vrchol. No z vrcholu môžeme ísť len dole. Rimania začínajú byť príliš veľkí, príliš namyslení, príliš leniví. Pomaly idú po sínusoide dole a na spodku ich čakajú barbari, ktorí ich rozmlátia napadrť. No spoločnosť sa nevzdáva. Po desiatkach rokov zase stúpa hore. Prichádza stredovek, vieme riadne narábať s kovom, rytieri, králi, monarchovia…a z vrcholu ideme zase dole. Mor. Vojny. Ako Čína, tiež bola obrovské impérium, potom padla a zase ide hore. Neskôr prichádza renesancia. Potom Prvá Svetová. Potom progres. Potom Druhá Svetová. Vidíte, ako sa to stále opakuje? Na spodku sínusoidy je len pár možností a to:

 

  • VOJNA
  • TECHNOLOGICKÝ OBJAV
  • REVOLÚCIA / ZMENA REŽIMU
  • ZMENA MYSLENIA
A my sa dostávame presne k tomuto koncu. Svet končí tak ako ho poznáme. Kebyže chcem teraz robiť bububu, tak poviem že aha, Mayovia predsa len mali pravdu – svet naozaj končí. Zmieta sa v ekonomických problémoch, ktoré sa nedajú moc riešiť inak ako extrémisticky. A verte tomu, že ak sa rýchlo nepostavíme na odpor, tak nás čaká skvelý Európsky Superštát na čele s Nemeckom. A možno nás to čaká aj keď sa na ten odpor postavíme. Sranda, ako sú ti Nemci vždy na čele diania, že? Možno ešte väčšia sranda je to, že nakoniec vždy dostanú po papuli. Akurát mám strach, že sa zase z tejto srandy veľmi smiať nebudeme.

 

 

 

 

Veď nás ten smiech prejde.

 

Pseudohumanisti, Politická korektnosť a Cigáni

Ďaľším bodom, ktorý ma statne nasiera pri tomto konci sveta sú mudrlanti, ktorí z pohodlia svojich autíčok odsudzujú každého, kto sa vyjadrí inak, ako „sa patrí“ alebo toho, kto sa bráni rozpínajúcej sa a drzej menšine.
V Amerike (kde našťastie už ľudia začínajú na to pindať) sa dostáva politická korektnosť na také úrovne, že sa my ostatní chytáme za hlavu. Černoch nie je černoch, ale Afroameričan. Čo na tom, že sami černosi sa na to oslovenie hnevajú, keďže sú podľa nich „čierni Američania“, musíme ich predsa brániť! Slovo Christmas sa tiež už verejne nemôže poriadne používať, lebo obsahuje „Christ“ a to predsa môže uraziť iné náboženstvo!
V Európe boli 4 ľudia vyhodení z práce za to, že dvaja nosili krížiky na krku, jeden homosexuálnemu páru ako terapeut povedal, že im nevie pomôcť, lebo s homosexualitou nesúhlasí a štvrtý ich odmietol zosobášiť. Ak by to bolo opačne, tak sa nič nedeje. No ale to sme kde? Moslim príde a povie, daj si dole krížik z krku, lebo mňa to uráža, ale keď my prídeme za moslimom a povieme mu, že haló, si šofér autobusu, nemáš právo zastať uprostred diaľnice, vybrať si koberček a začať sa hodinu klaňať, tak sme RASISTI, XENOFÓBI a čokoľvekčoešte.
Pripomína vám to niečo? Žeby našu situáciu s Cigánmi? Nebudem používať názov Rómovia, žiadni Rómovia to nie sú a oni sami si tak nehovoria. Zase len ďaľšie drbnuté slovo, ktoré má zakryť našu nevôľu nad tým, ako sa u nás správajú.
„Nie nie, toto nie je nafukovacia Anča, to je moja Asistentka Na Časy Asexuálne“

 

Nie, nie sú takí všetci. Poznám osobne slušných Cigánov. Muzikantov. Sú to moji kamaráti. Ale tých nenazývam Cigánmi, to sú pre mňa spoluobčania – Slováci. Neprispôsobivé hovadá, ktoré zničia všetko, čo im príde pod ruku, kradnú, vraždia, mlátia ostatných, to sú pre mňa Cigáni. Teraz pozor, mňe ide len o ich dobro. Ja by som chcel, aby boli plnohodnotnými členmi spoločnosti, aby sme s nimi mohli spolunažívať v mieri. A preto navrhujem, aby PODLIEHALI TAKÝM ISTÝM ZÁKONOM, AKO MY VŠETCI OSTATNÍ!
Ako je možné, že keď Cigán zničí byt, okradne decko, kradne v obchode, zmláti bieleho, tak sa nič nedeje?! Prečo pre nich neplatia zákony? Pretože PSEUDOHUMANISTI všade naokolo by sa na nás škaredo pozerali, keby sme si dovolili podrobiť ich zákonom ako ostatných. Nie nie, oni nie sú ako ostatní, ich sa to netýka.
Je libo zničiť hrad? Môžete, pohodka.

 

Pseudohumanisti mi už pekne žerú nervy, tak vám poviem. Veď dobre sa kritizuje z Mercedesu, však? Človek, ktorý v živote neprispôsobivého Cigána nevidel bude nad nami ohŕňať nosom. Nikdy nevidel ten bordel, nikdy si nevyčíslil tú škodu, ktorú spôsobili, nikdy nečuchal ten smrad, nikdy nevidel ich deti, ktoré sfetované behajú po snehu. Ale bude pindať. Bude nám nadávať do necitlivých rasistov.
Aby sme si nemysleli, že takíto sú len mimo republiku – nie, aj na SR sa takíto nájdu. Budú ich brániť za každú cenu. Len aby sa nestalo, že sa nemáme radi. Veď je povinnosťou každého mať rád. Aj keď ti každodenne reve pri byte, obhadzuje ti dvere hovnami, kradne elektrinu, ohrozuje deti. „Ohlás to polícii“ povedia ti. A polícia samozrejme nič nezmôže, lebo je za a) neschopná a za b) pseudohumanisti by ich obvinili z rasizmu. Pretože viete, keď vy spacifikujete Cigána, ktorý vám vykrádal garáž, tak je to rasový útok. Keď ide skupina 20 Cigánov ožratých, lebo dostali práve sociálku a zmláti slovenských cyklistických reprezentantov, len preto lebo sú „gadžovia“ tak je to v pohode.

 

Hej, ten príbeh je starý už 10 rokov. A od tej doby sa to len zhoršilo.

 

A potom sa divíme, že ako je možné, že polointeligent ako Kotleba získava stále čoraz viac priaznivcov alebo že Harman zošalie a postrieľa rodinu. A čo ste čakali, pseudohumanisti? Že ľudia si nechajú srať na hlavu donekonečna? Nie, nesúhlasím s ich „riešeniami“. Ale chápem, prečo to spravili. Je to jednoduché – oni jediní zatiaľ ponúkli NEJAKÉ riešenie. Nie dobré, nie ľudské – ale bohužiaľ a nanešťastie – JEDINÉ ÚČINNÉ.

Taktiež riešenie.

 

Som humanista a nemám rád pseudohumanistov. Nepodporujem rasovú neznášanlivosť (btw, Cigáni nie sú rasa), no podporujem boj proti neprisôsobivým retardom, a to bez ohľadu na farbu kože. Preto musia totálne VŠETCI Slováci podliehať tým istým zákonom a trestom!

 

Tak čo s tým?

Z toho všetkého, čo som napísal sa naša budúcnosť pravdepodobne zdá dosť zlá, však? Nebojte sa, bude ešte horšia. Pretože už teraz sme, s prepáčením, v zadku. Pretože my, hrdí Slováci budeme len pindať pri pive a nič nespravíme.
Švajčiari problém nemajú, aha.
1. Podpora v nezamestnanosti len po odpracovaní 5 rokov súvisle bez dlhšieho prerušenia.
2. Odmietnutie práce – žiadna podpora.
3. Strata zamestnania vlastnou vinou – absencia, požitie alkoholu na pracovisku – žiadna podpora.
4. Zničenie mestského bytu a štátneho majetku musí zaplatiť alebo ísť do väzenia a tam tvrdo pracovať na zaplatenie škody.

„Je celkom nevysvetliteľné, že pseudohumanisti nekričia a verejne nekritizujú Švajčiarsku konfederáciu, že nechce zadarmo bez odovzdanej práce živiť parazitov. A nikto v rámci Európy nehovorí o rasizme vo Švajčiarsku. Preto chcem, aby tie rôzne neoprávnené podpory a sociálne dávky platili parlamentné strany, keď dopustili takýto stav rasizmu naruby !!!!“

Čo by sme mohli spraviť?

V Ústave je napísané, že ak občania nesúhlasia s tým, čo sa deje, majú právo na občiansku neposlušnosť. Samozrejme, že už si to milosťpáni ošetrili a tak neplatenie daní je zločin a nie občianska neposlušnosť. Protesty nepomôžu, nikto sa nás nebojí. Pretože veľmi dobre vedia, že vykrikujúci ľud im nič nespraví, pretože je priposratý. To by boli prekvapení, keby zrazu ľudia vtrhli do NRSR a vykopali VŠETKÝCH politikov von, však?
Bratia Česi to už skúsili a veľmi si to pochvaľujú.

 

Milí moji, tento systém je neudržateľný. Potrebujeme niečo nové, iné. Toto, čo tu je, nie je demokracia. Prečo sa napríklad nevolia priamo zástupcovia lokálne? Prečo ministerské posty nezastávajú experti vo svojom obore? Kde je problém spraviť „skúšky“ na ministra? Prečo sa nevolí „váženým hlasom“? (Každý občan by mal podľa rôznych kritérií ako napr. dosiahnuté vzdelanie, počet odpracovaných rokov, počet vychovaných detí atd atd rôznu silu hlasu – a tak by sa zabránilo tomu, aby o osude národa rozhodoval priblblý Demeter, ktorý volí toho, kto má krajší hlas. Prečo by mali o našej budúcnosti rozhodovať ľudia, ktorí o ekonomike, politike, diplomacii nemajú ani páru?!)
Alebo, PREČO NEMÁME ROVNÚ DAŇ pre všetkých? 10 percent. Desiatok. Z tvojho zisku mi dáš desať percent a ja sa ti postarám o cesty a o služby. Prečo by mal niekto platiť viac a niekto menej??? Veď ten, kto viac zarobí, viac prispeje. Stále je to rovnakým dielom! A keď budeš štátu pomáhať, tak ja neviem, budeš platiť 8 alebo 7. A vieme, prečo to tak je, však? Pretože keby to tak nebolo, keby nás štát NEOKRÁDAL o peniaze, na ktoré nemá nárok, tak by nemal čo rozdeľovať svojim kumpánom.

 

KEDY UŽ POCHOPÍME, ŽE NÁM KRADNÚ PENIAZE?! ŽE NÁS OKRÁDAJÚ KAŽDÝM MESIACOM VIAC AKO KEĎ NÁM ZLODEJ UKRADNE PEŇAŽENKU?!

Ľudia, preberte sa. Nenechajte si už srať na hlavu politikmi. Choďte na pivo a rozprávajte sa o týchto problémoch s ostatnými, uvidíte, že ich to tiež už riadne štve. A naštvite sa spoločne ešte viac. Politici vám majú slúžiť, nie vám rozkazovať! Spojte sily, premýšľajte, diskutujte! Pretože ak nie, tak sa ocitnete na chodníku.
Viem, znie to strašne anarchisticky a možno naozaj smiešne a idealisticky od 25-ročného človeka – no pozrite sa na to vlastnými očami. Je toto Slovensko, v ktorom chcete žiť? Vychovávať svoje deti? Ste teraz hrdí na to, že ste Slováci? Lebo ja nie. Mne je zle. A spravím všetko, čo bude v mojich silách, aby tento systém neprežil. Lebo my štát nepotrebuejeme – štát potrebuje nás.
AKO SA SPIEVA V NAŠEJ HYMNE – ZOBUĎTE SA!
A ZAČNITE SA BRÁNIŤ.

P.S. Ak máte záujem dozvedieť sa niečo o tom, ako náš úžasný štát funguje, skúste napríklad túto FB skupinu.
Alebo sledujte aj analytikov INESS.

 

P.P.S Ospravedlňujem sa za výpadky vo fonte a grafike, narýchlo som konvertoval svoj originálny blog. Neskôr sa s tým pohrám.

 

 

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Škola / Školstvo / Žiak /

Školákom sa začali veľkonočné prázdniny, do lavíc sa vrátia o týždeň

28.03.2024 07:30

Veľkonočné prázdniny sú pre školákov posledným dlhším voľnom pred koncom školského roka.

pepsodont

Pseudointeligentný a rádobyvtipný blog od študenta cynizmu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 1298x
Priemerná čítanosť článkov: 1298x

Autor blogu

Kategórie

Archív